Snart er det igjen tid for The Recyclable Advert - den internasjonale e-avfallsdagen - den 14. oktober.
Det er lett å delta, og spredningen av budskapet blir selvfølgelig bedre jo flere som deltar! For årets Recyclable Advert har vi nok en gang valgt å jobbe med symbolikken rundt resirkulert kampanjemateriale. Budskapet i sin enkelhet er: ikke lagre ting hjemme, bli en hverdagshelt - og RESIRKULER. Fjorårets kampanje var vellykket, men kan vi ha enda flere som deltar i år? Spre gjerne denne informasjonen til rett person i selskapet - hvis det ikke er deg. Filmene er humoristiske, men med et tydelig budskap, og gjennom noen få klikk lager du selv filmer der bedriften din er avsender!
Du mottar en e -post i innboksen din med en komplett mediepakke med alle fire filmene, og tilhørende bilder for sosiale medier.
Uke 40: Tema: Én er nok Film 1 (studenten) + stillbilde I ukene før 14. oktober brukes film 1 og stillbilde for å bygge fortellinger rundt kampanjen.
Uke 41: Tema: Riktig ting på rett sted Filmer 2 og 3 (kjæresten og kjæresten) + stillbilder I løpet av uke 41, når den internasjonale e-avfallsdagen faktisk er, brukes film 2 & 3 og stillbilder.
Uke 42: Tema: Noen ganger må man skilles for å nå sitt fulle potensial Film 4 (The Mother) + stillbilde Uken etter fortsetter kampanjen å skape bevissthet om resirkulering av elektronikk og batterier med film 4 + stillbilde.
Kampanjen er vårt bidrag til International E-Waste Day, et felles initiativ i Europa for produsenter, innsamlingssystemer, gjenvinnere og alle andre som ønsker å oppmuntre til økt gjenvinning av elektrisk avfall! Materialet og mer informasjon om kampanjen finner du nå på therecyclableadvert.com
Takk for at du bidrar!